oklejanie samochodu

Oklejanie samochodów jako pomysł na reklamę

Jak głosi stara, dobrze znana maksyma: reklama jest dźwignią handlu. To właśnie dzięki reklamie firmy są w stanie dotrzeć ze swoimi usługami i produktami do klientów, a także umacniać swój wizerunek. Na przestrzeni lat wypracowanych zostało wiele form reklam, wykorzystujących najróżniejsze nośniki. Jednym z przykładów są reklamy pod postacią naklejek na karoserii samochodów. Czy warto zdecydować się na takie rozwiązanie?

Na czym polega oklejanie samochodu?

Oklejanie samochodu to bardzo przystępny sposób poprawy estetyki samochodu. Wykorzystuje się w nim różnego rodzaju folie samoprzylepne – np. PPF – które są nakładane w takie sposób, by bardzo dokładnie przylegały do powierzchni karoserii lub ewentualnie szyb. Profesjonalnie wykonane oklejanie samochodu pozwala osiągnąć rezultaty podobne do nałożenia nowej warstwy lakieru. Różnica polega na tym, że jest tańsze i szybsze.

Dodatkowo folia może służyć jako warstwa ochronna lakieru, zapobiegająca jego rysowaniu, matowieniu lub innym uszkodzeniom. Sama folia jest bezpieczna dla lakieru i nie uszkadza go – po kilku latach można ją ściągnąć, by przywrócić samochód do poprzedniego wyglądu. Te wszystkie zalety sprawiają, że po oklejanie samochodów sięgają nie tylko prywatni właściciele, ale również firmy, które szukają skutecznej reklamy.

Usługi profesjonalnego oklejania aut znajdziemy w ofercie salonu autodetailingowego Real Auto.

Oklejanie samochodu jako reklama?

Dlaczego folia na karoserię to dobry nośnik reklamy? Pomijając wszystkie wymienione wyżej zalety i korzyści wynikające z ich zastosowania, folie pozwalają zamienić samochód w ruchomy bilboard, które będzie docierał do znacznie większej ilości potencjalnych odbiorców, niż standardowa reklama zewnętrzna. To przekłada się na większą świadomość marki oraz renomę wśród klientów. Z takiej formy marketingu korzystają przede wszystkim firmy na co dzień wykorzystujące floty pojazdów – np. przedsiębiorstwa kurierskie i transportowe lub też lokalni dostawcy żywności.

Co bardzo ważne, samochód oklejony folią nie traci z jej powodu wartości – wręcz przeciwnie. Folię, jak wspomniano wyżej można łatwo ściągnąć, lakier pod nią jest w dokładnie takim samym stanie, co przed montażem. Oznacza to, że pojazd może zostać z większym zyskiem sprzedany np. podczas przeprowadzania modernizacji floty.