Targi branżowe to dobre miejsce, aby zareklamować swoją firmę i nawiązać nowe znajomości biznesowe. Żeby jednak potencjalni klienci mogli dostrzec nasze stanowisko wśród wielu innych, warto zaprojektować je w taki sposób, aby przyciągało ich wzrok, a jednocześnie było funkcjonalne dla osób, które będą je obsługiwały. Jakie powinno być dobre stoisko targowe? Podpowiadamy.
Dobre stoisko targowe przyciąga uwagę
Udział w wystawach i innych wydarzeniach branżowych to dla wielu firm skuteczny sposób na zdobycie kontraktów biznesowych. Z tego powodu należy wyróżnić się na tle konkurencji. Na takich eventach najprościej zrobić to za pomocą dobrze zaprojektowanego stoiska targowego, które przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.
Na uczestnikach eventu powinno ono wybierać pozytywne wrażenie i zapadać w pamięć. Musi mieć w sobie coś, co sprawi, że goście odwiedzający wystawę będą chcieli podejść właśnie do naszego stanowiska. Dzięki temu, że skutecznie zaprezentujemy swoją ofertę, w perspektywie dłuższej zyskamy nowych kontrahentów i zwiększymy swoje przychody.
Jakie elementy powinno zawierać dobre stoisko targowe?
Poszczególne elementy zabudowy targowej różnią się między sobą w zależności od charakteru wydarzenia, naszej oferty, a także tego jakie miejsce wykupiliśmy i jaką przestrzenią będziemy dysponować. Na stronie https://exposystemy.pl do wyboru mamy modułowe oraz indywidualne stoiska targowe. Te pierwsze składają się z gotowych elementów, które obsługa łączy zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Z kolei te drugie wykonywane są na zamówienie klienta, dzięki czemu mogą przybierać praktycznie dowolną postać.
W zależności od rodzaju targów podczas budowy stoiska targowego trzeba pomyśleć o zapewnieniu swoim klientom kilku stref tak, aby mogli spokojnie zapoznać się z ofertą naszej firmy. Najczęściej stanowiska wyposażone są w niewielką część gastronomiczną, gdzie znajduje się na przykład ekspres do kawy i drobny poczęstunek. Zadaniem tego miejsca jest przeciągnięcie klientów i zatrzymanie ich na dłużej tak, aby personel mógł rozpocząć z nimi rozmowę.
Dodatkowo na takim stanowisku musi znajdować się lada na której warto umieścić swoje materiały reklamowe. W tym miejscu potencjalny kontrahent może otrzymać wstępne informacje dotyczące oferty firmy. Poza tym należy wydzielić osobną przestrzeń do rozmów — może to być na przykład stolik z krzesłami, aby tam spokojnie móc przedstawić ofertę gościom. Dodatkowo jeżeli nasza firma produkuje towary fizyczne, warto je zaprezentować na przykład w podświetlanych witrynach.
Leave a Reply